Thursday, August 4, 2011

gracias friends :)

pada 28 julai yang lepas, merupakan hari jadi aku. haha.
time malam tu, memang busy buat assignment global. then tengah aku baring baring meniarap buat footnote assignment tu, then tiba tiba syida siram guna air sabun and nyanyi happy birthday to you.
HAHA, terkejut beta time tu. dah tengah malam cm tu, memang sejuk gila. gigil tau. tapi tak kisah sebab wangi. haha. 
then esoknya pulak time kelas ekonomi before masuk kelas, diorang ramai ramai cakap nak pergi 7eleven, nak topup la, apa lah. 
aku pon nak ikot lah sebab malas nak masuk kelas economy yang sgt awesome tu.
then diorg semua serentak, tayah tayah kau pergi masuk, cop tempat. 
aku tak dela merasakan sesuatu yang pelik pon, haha. rupanya diorang ada plan.
then lepas habis class economy tu, pergi kat dining tgok bola MALAYSIA VS SINGAPORE, malaysia menang. aah aku tipu. haha
habis je bola, lepak kejap dekat bendera, then naiemah and syida tutup mata aku.
then bawa lah jalan, pastu dengar la kawan kawan ni nyanyi lagu happy birthday :)
memang lia
na mak ketupat dia kene jerit time nyanyi. hehe. aku memang dengar suara dia kuat. hee :) thats so sweet of all of you :)
then tiup lilin cake, make a wish and then kene juga lah tepek dengan ising cake.
and again wangi juga. hahha. memang best :D
really appreciate it gang :) thanks a lot for remembering and celebrating my birthday :)
thanks a lot. sob sob sob (terharu) heehhe.
and now im nineteen :)







                                                           okay dak farah, itu comel. :P

                                                                 ketupat :)

                                                                 aku putih :P hahaha. 

thats all :)
thanks happy reading.

2 comments:

  1. nak marah la mcm ni, dak farah mencapap sgt dlm entry ni. bhahaha.

    ReplyDelete
  2. hahahhha. jgn marah, kau ada next entry tu.

    ReplyDelete